Επιστροφές Προϊόντων

Το www.pamefarmakeio.gr σας παρέχει όσο το δυνατόν πιο λεπτομερείς περιγραφές των προϊόντων ώστε να είστε βέβαιοι ότι έχετε παραγγείλει το σωστό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Επίσης σας παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας για τυχόν διευκρινήσεις.

Ωστόσο, είναι πιθανό να συντρέχει κάποιος λόγος για τους οποίους πρέπει να γίνει επιστροφή προϊόντος. Οι αποδεκτοί λόγοι επιστροφής προϊόντος είναι οι ακόλουθοι:

  1. Κατεστραμμένο προϊόν
  2. Ελαττωματικό προϊόν
  3. Προϊόν με ημερομηνία λήξεως η οποία έχει παρέλθει.
  4. Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
  5. Επιθυμία του πελάτη να επιστρέψει και να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο
  1. ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ

    Εάν παραλάβετε την παραγγελία σας και στο εσωτερικό του υπάρχει κάποιο προϊόν που έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά του, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως, είτε τηλεφωνικά στο 210 5319845 είτε με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή της κατεστραμμένης συσκευασίας είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του κατεστραμμένου βαρύνουν το www.pamefarmakeio.gr

  2. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

    Εάν παραλάβετε προϊον ελαττωματικό (π.χ. χαλασμένη αντλία κ.λπ) θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως, είτε τηλεφωνικά στο 210 5319845 είτε με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του ελαττωματικού βαρύνουν το www.pamefarmakeio.gr

  3. ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ

    Εάν παραλάβετε προϊόν με ημερομηνία λήξεως η οποία έχει παρέλθει θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως, είτε τηλεφωνικά στο 210 5319845 είτε με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του ληγμένου προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του ληγμένου βαρύνουν το www.pamefarmakeio.gr

  4. ΠΡΟΪΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ

    Όταν ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη ή έχει καταργηθεί ή αντικατασταθεί από ένα άλλο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το ηλεκτρονικό μας φαρμακείο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά και θα σας ενημερώσουμε για την όποια αλλαγή πρέπει να γίνει προκειμένου να λάβετε το σωστό και κατάλληλο για εσάς προϊόν. Στην περίπτωση όμως που δεν έχει προηγηθεί καμία επικοινωνία και εσείς παραλάβετε προϊόν διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει, και το προϊόν αυτό δεν αποτελεί αντίστοιχο και ανάλογο αυτού που είχατε παραγγείλει, τότε θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως, είτε τηλεφωνικά στο 210 5319845 είτε με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του λάθος προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του λανθασμένου βαρύνουν το www.pamefarmakeio.gr

    Το λανθασμένο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, να μην έχει αποσφραγιστεί (εάν ήταν σφραγισμένο), να μην έχει ανοιχτεί, να μην έχει φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από οποιοδήποτε έντυπο ή οδηγίες υπήρχαν στην αρχική συσκευασία του.

  5. ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΜΕ ΑΛΛΟ

    Το www.pamefarmakeio.gr στοχεύει σε απόλυτα ικανοποιημένους πελάτες. Απόλυτα ικανοποιημένοι πελάτες, για εμάς, είναι οι πελάτες που θα απολαύσουν τη χρήση του προϊόντος που παράγγειλαν καθώς επίσης και την εξυπηρέτησή μας. Συνεπώς, προτιθέμεθα να εξυπηρετήσουμε ακόμα και αντικαταστάσεις προϊόντων χωρίς να συντρέχει κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις 1,2,3,4 αρκεί το προϊόν αυτό να μην αποτελεί ειδική παραγγελία. Εάν λοιπόν παραγγείλατε ένα προϊόν αλλά επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο, μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα περαιτέρω. Στις περιπτώσεις αυτές, όλα τα κόστη αποστολής και/ή αντικαταβολής θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη. Στην περίπτωση που το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε, έχει παραγγελθεί αποκλειστικά και μόνο για εσάς, η αντικατάστασή του δεν θα γίνεται δεκτή.

    Το προϊόν που θέλετε να αντικαταστήσετε πρέπει να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, να μην έχει αποσφραγιστεί (εάν ήταν σφραγισμένο), να μην έχει ανοιχτεί, να μην έχει φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από οποιοδήποτε έντυπο ή οδηγίες υπήρχαν στην αρχική συσκευασία του.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις, το www.pamefarmakeio.gr θα πρέπει να παραλάβει το προϊόν, να το ελέγξει και στη συνέχεια να προχωρήσει στις ανάλογες πράξεις πίστωσης, αντικατάστασης κ.λπ ανάλογα με την περίπτωση.

Όλα τα προϊόντα των περιπτώσεων 1,2,3,4,5 θα πρέπει να έχουν επιστραφεί στο www.pamefarmakeio.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών (φυσικά κατόπιν επικοινωνίας και εφόσον έχουν εκδοθεί ειδικοί αριθμοί έγκρισης).

Η ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ www.pamefarmakeio.gr ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ - ΠΙΣΤΩΣΗ

Για τα προϊόντα των περιπτώσεων 1,2,3,4 και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, ο πελάτης δικαιούται να λάβει προϊόν αντικατάστασης (στην περίπτωση 4 θα λάβει το σωστό προϊόν). Εάν ο πελάτης επιθυμεί να μην γίνει αντικατάσταση, έχει δικαίωμα να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/άλλων προϊόντων στο μέλλον, ή να λάβει πίσω μετρητά εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, θα ζητηθεί η ακύρωση της συναλλαγής και η ενημέρωση θα εμφανιστεί στον αναλυτικό λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας του πελάτη. Σε περίπτωση που η πληρωμή με πιστωτική κάρτα αφορούσε και σε άλλα προϊόντα στην ίδια παραγγελία, τότε θα εκδοθεί πιστωτικό σημείωμα ίσο με την αξία μόνο του προϊόντος που επιστρέφεται και θα ισχύει για μελλοντική αγορά άλλου/άλλων προϊόντων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας για να μας ενημερώσετε, είτε στο 210 5319845 είτε με e-mail στο info@pamefarmakeio.gr

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε στο φυσικό μας κατάστημα, είτε με αποστολή.

  • Στο φυσικό μας κατάστημα

    Στην περίπτωση αυτή, αφού έχει προηγηθεί επικοινωνία και έχει εκδοθεί από εμάς ειδικός αριθμός έγκρισης επιστροφής και αντικατάστασης ή πίστωσης, μπορείτε να έρθετε στο φυσικό μας κατάστημα για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή μας.
    Θα μας βρείτε: Σμύρνης 45 Αιγάλεω Τ.Κ.12242 1ος όροφος
    Ωράριο: 9:00 - 17:00

  • Με αποστολή

    Στην περίπτωση αυτή, αφού έχει προηγηθεί επικοινωνία και έχει εκδοθεί από εμάς ειδικός αριθμός έγκρισης επιστροφής και αντικατάστασης ή πίστωσης, θα μας αποστείλετε το προϊόν με courier και με τον ίδιο τρόπο θα λάβετε και από εμάς το νέο προϊόν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καμία παραλαβή ή αντικατάσταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία ώστε να εκδοθεί από εμάς ειδικός αριθμός έγκρισης.